torsdag 26. februar 2009

Tudelu...

...ja jeg lever *fnis* Med store ambisjoner startet jeg 2009 og hva skjer? lol
Vel - det skjer mye i livet mitt om dagen så kortlaging har ikke helt fått den store plassen. For det første har jeg fått en helt utrolig herlig kjæreste (hjertet banker ett ekstraslag bare ved å skrive den setningen *fnis*)og i tillegg lånetilsagn - juhu.. Så nå går jeg og venter på en mulig klar leilighet any momento! Så som sagt - her skjer det mye ;o) Men noen nye kort skal jeg dele med dere ;o)






5 kommentarer:

Monica sa...

Kjempefine kort, Gry!!!
Alltid like flotte detaljer og oppsett.

Lykke til med kjærligheten og leilighetskjøp.

Klem

Kirsten Aune sa...

Så herlige kort du har laget Gry! Skjønner jo godt at kortlaging ikke har 1. prioritet nå som du har funnet den store kjærligheten... ;) Det var koselige nyheter syns jeg!!
Lykke til med boligkjøpet også!
Vi ses vel kanskje i Ski neste helg, eller? Håper det! :)

Ønsker deg en riktig god helg, Gry!

God klem

Marit sa...

Det ordner seg for greie jenter :) Og kortene du har laget er superherlige som alltid :)

Nyt kjærlighetene og gled deg over eget husvære som kommer snart... Utrolig digg å eie selv altså.

Anne I P sa...

Gratulerer så masse Gry - med både leilighet og drömmeprinsen!!!!
Det er så herlig å seile i medvind!!! Nyt det...

Kjempeflotte kort har du laget også!

Ha en deilig söndag!!

Klem Anne

Iren sa...

Så mange flotte kort Gry!

Og til lykke med kjærligheten og lånetilsagnet! Nyt tia med kjæresten det er jo så viktig!

Ønske deg en flott søndag!

Klem