torsdag 15. januar 2009

Here we go again...

Tror jeg er sånn oppsamler jeg - legger ut i haugevis når jeg først somler meg til å logge på.. *kremt* Det har ikke blitt så mye kortlaging som jeg skulle ønske. Jeg står på huet i søknader, banker, boliglån, visninger m.m. Håper endelig markedet er i ferd med å gå i den retningen jeg ønsker slik at jeg får kjøpt meg mitt eget :o)Dessverre bor jeg på feil sted i landet - det merkes på pris og etterspørsel. Men når man engang er født og oppvokst her er det vanskelig å bryte alle bånd og flytte huttiheita for bolig til mer normale priser. Men - time will show, denne gangen er det min tur - jeg bare vet det ;o) Ønsker deg en fin dag!!








7 kommentarer:

Marit sa...

Veldig herlig å kikke innom når du først får somlet deg til å lage noe nytt da Gry :) Så stor variasjon og så herlige kort :)

Aud sa...

Du lager så herlige kort! Blir så inspirert av å titte inn i bloggen din!♥

Lykke til i husjakten! Håper det ordner seg med alt, og at du kan finne noe til en levelig pris. {{{klem}}}

Connie sa...

Herlige kort, og du vet jo hvilket som er mitt favoritt-kort...hi hi!! Kult å se deg lage et kort med så flott motiv :-)

Hanne sa...

Så herlige kort du har lagt ut Gry! Lykke til i jakten på ny bolig!

Klem Hanne

Anne I P sa...

Delikat og flott som alltid Gry!!!
Kjempekoslige kort du lager.
Ønsker deg masse hell i forbindelse med huskjøp og husvalg - akkurat den biten er jeg glad jeg slipper nå! Du skal se du finner et flott palass til slutt!!!

Vinterklem Anne

Solrunn sa...

Veldig glad for at du av og til logger på og deler alle de flotte kortene du lager;)
Lykke til med alt sammen, skjønenr du har det travelt;)

Lenes stempelkrok sa...

Åhhh..så mange og flotte kort du har lagd....
Nydelige kombinasjoner av farger og oppsett:-)

Klem