tirsdag 24. juli 2007

Utfordring...

På ett av flere forum jeg er med på har vi en utfordring gående. Vi begynte i januar i år med et mål om å lage ett viss antall kort hver måned - julekort selvfølgelig. Dette for å unngå maset og rushet som kommer i november/desember med "hundreogørten" kort som bør lages :o) Jeg lager 10 kort hver måned - med unntak av juni og juli hvor det har vært sommerferie fra konkurransen. For første gang kommer jeg til "å flomme over " av julekort i desember - da tror jeg jammen jeg skal gjøre noe helt annet :o)

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

så lurt da.. jeg bare tenker hvert år at til neste år skal jeg begynne tidlig men....

Louise sa...

Så masse lekre kort du har laget, Gry:-)
Kanskje jeg også skulle begynt med julekort..peier jo aldri å bli fredig i tide..